fredag..

och d regnar som fan! Jag som skulle ut o promenera så fort Jo ringt o väckt mig imorse men istället fastnade man här. Fick iofs ett uppdrag av syrran att göra inbjudnings-kort till Casandras 1 årsdag. Gud, vad tiden gått fort. Hon blir ett år den 10:e okt. Det här året har gått lika fort som att knäppa med fingrarna. Men d gör absolut inget för min del. Allt har bara varit skit d här året ändå. Iaf känslomässigt men jag har fått resa och göra lite nya grejer som jag inte har gjort innan. :)
Ser fram emot ikväll. Vi har inte haft nån fredags middag med familjen på hela sommaren. Och så ikväll efter d blir d ju såklart party. :)

Tänkte sätta in lite bilder på mosters ängel.. :)
image106
Modellar i tidig ålder! :)
image105image103



















Leker på lilla berget!                                                          På picknick med mor o far!
image107  image108
Modell bild igen :)                                                            Moster och Cassie på baby-sim
image109
Och här har Cassie fått en egen pool.
image110
Morfars sekreterare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0