en ny dag...

.. och jag mådde skit imorse men nu känns d bättre efter att ha varit på arb.förm. känns som att d kan bli nått av mig till slut. Min handläggare där är riktigt snäll o förstående som tur är. Och stöttar mig istället för att pusha mig som alla andra gör. Nu är d dags att ta fram kämparglädjen o hitta ett jobb så man får struktur på d hela. Lättare sagt än gjort men just nu känns d som att jag ska försöka på riktigt.
Åh.. pratade med kära D-Chileno nu. Han är verkligen en vän i nöden. Ställer alltid upp trots att vi inte har världens bundis kontakt. Men d kanske d kan bli nu när man har rätt att umgås med vem man vill istället för att ha någon som styr och ställer om ens rättigheter. :)
Och så har jag ansiktsbehandling idag. Kl.19. Stackarn ska jobba över för min skull men hon får skylla sig själv som tycker att jag är en så bra kund hos dom :) hehe..
Snart kommer B-Boy och hälsar på. Grattis grabben till körkortet!
Oj.. vad d händer grejer nu.. har legat i koma hela veckan och idag dyker dom här fantastiska personerna upp och lyser upp tillvaron för mig. Underbart! Och tack till er alla! Inte minst till Sanna som ringde förut o ville höra hur jAg mår och om vi ska hitta på nått kul på lördag. :)
Solen skiner också.. ett gott omen kanske. hehe..

Men tänker inte låta bli att nämna att K ringde inatt och vi pratade i en timme. Till slut berättar han att han har gjort en tjej på smällen i Helsingfors för två månader sen! Hallåå.. d var ju då jag var där. Mådde riktigt dåligt hela natten men som tur är har man annat att tänka på idag. :)

Nu ska jag försöka hinna se på en film innan jag sticker iväg..



Kollade på filmen Bordertown.. en väldigt bra men hemsk film. Värd att se!
Sen kom ju B-Boy o hälsade på. Riktigt kul. Hade massor att prata om, mest skit om andra! :)
Sen var d dags att åka till stan och gå på ansiktsbehandlingen.. Nau var d en ny tjej där som gjorde d.. för snabbt! missade en hel del. Men men.. d blir bättre nästa gång. Var riktigt skönt och uppfriskande! Tänkte gå runt på stan men kände mig lite ful, med ett glansigt rött ansikte så jag åkte direkt hem. Nu har jag bara suttit här o snackat med folk. En bra dag idag.. I´m alive!! again..
Imorn blir d familje-middag och sen ska jag o syrran ut och förhoppningsvis D-Chileno också. Hade varit kul.
Nu ska jag sova.. natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0