Back in Hell.

Det blev en längre resa än planerat. Skulle ju bara vara där över helgen men så övertalade han mig att stanna kvar. Tyvärr! Han gjorde  allt för att göra mig svartsjuk o sprang efter brudar. Själv stannade jag mest hemma hos honom för att jag orkade inte se hans beteende. Men vissa dagar var bra också. Var o solade, tog långa promenader, paddla kajak, träffade kul folk.. och festade endast två ggr. Men det var mer än pina än nöje över resan. Och jag kunde inte åka hem för pengarna tog slut. Så jag väntade till i torsdags då mina föräldrar hämtade mig. Vi var på Axevalla-dansen i helgen. Sanna, Timo o Vellu var också där så vi festade rejält. Hade riktigt kul. Men nu när jag är hemma igen, och är ensam.. well, den enda kompis jag vill se nu är sprit-flaskan o supa ner mina sorger. :) men det går ju inte så jag ska ta mig till soffan o glo på tv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0