ute och...

..solar med musiken på max. kan det bli bättre? jo, faktiskt. eftersom jag drar till turkiet på lördag. och igår kom jag hem från en vecka i Åre. Nu ringde Sanna o undrade om jag ska med till Småland för hon ska uppträda där. Men hur skulle jag hinna det om dom redan åker om en timme. Skit också. Så här sitter jag på altanen o njuter av värmen istället. Åre resan var bra. Åkte ju dit med Kim o hans föräldrar var där dom tre första dagarna också. Var o bowlade o festade en hel del. Och skidåkning blev det i tre dagar med så det var en lyckad resa. Så, vad ska man hitta på idag? Får väl helt enkelt ta o hyra en film o bara mysa i soffan för inget annat händer. Orkar inte skriva mer heller så.. mer får det bli nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0