nyvaken...

... Imorse ringde Camilla o väckte mig. Hon undrade om jag ville komma på hennes födelsedag i slutet av juni (hon bor ju i danmark) så nu har man ännu en trip att se fram emot. Vad mycket resande det har blivit det här året, redan. Finland, Åre, Turkiet och sen Danmark också. :) Jag klagar ju inte.
I lörags satt jag bara hemma med familjen + Kim. Spelade spel o smakade på groggar. Det var en hel kul kväll förutom att jag alltid förlorade på spelen :)
Imorn o på onsdag blir det möten på arbetsförmedlingen, vill inte.. men måste! Sen är det bara att sätta iång med packningen. Måste på nått sätt ordna en mp3-spelare och ett minnes-kort till kameran. Allt annat har jag ju redan. En ny bikini skulle ju inte skada men kollar det där nere sen. Man får ju hoppas att det är fint väder där sen med.
Och så kommer min "kusin" den 7:e maj för att kolla om han får jobb här o sen flyttar han hit isf. Det kan bli riktigt kul, förutom att han kan vara lite pain-in-the-ass. :) men det blir nog bra.
Dags att gå o väcka Kim nu o hoppas på att vi får något vettigt gjort idag. :) Har ju bara varit hemma sen Åre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0