kalla vindar...

.. och du med dina okänsliga ord. Vad skönt det ska bli att slippa dig. Du tror att du är mer än vad du egentligen är och det som känns så bra är att jag nu äntligen kommit fram till detta och kommer inte behöva vara orolig för att jag gjort fel val. Så nu är man singel till 100%.. :) he he.. men hellre det än dalta med dig om ingenting alls.
Sen i onsdags har jag alltså varit med Kim varenda dag för att han praktiskt taget bott hemma hos mig för att han haft problem med sin egen lägenhet. Vi har varit på Babar två gånger och i helgen var vi hemma med familjen o tog en sväng till krogen för att checka läget, och där var det ju lika dött som vanligt. Meningen var att han skulle åka till Åre imorn men tyvärr vet man inte hur det blir med det men ikväll ska han flytta sina saker från lägenheten till sin kompis så hoppas han stannar där. I helgen åker mina föräldrar bort och jag blir ensam i huset. Underbart! Men om det hade varit som alla andra år så hade jag haft världens fest hemma för alla gamla goa vänner, men så blir det tyvärr inte det här året. När man nu väl fyller 25 borde man ju iaf kunna fira det ordentligt men alla förändras o glider isär så nu blir det bara jag o det tomma huset. Känns skönt på ett visst sätt, har ju bara mig själv att bry mig om så det blir en liten SPA-weekend med bastu och ansiktsmask och body peeling.. he he..
Oj, om en och en halvtimme ska jag gå o klippa mig, ska bara ta topparna för nu har det växt så långt att det känns som att jag vill spara det långt också. Sen ska håret färgas också men det väntar jag nog med till helgen.
Äh.. har ju inget intressant att skriva nu.. Jo, förresten, skickade iväg en ansökan till El giganten idag. Undrar hur det kommer gå.. ska man jobba till sommaren eller får man njuta av ännu en sommar? Det återstår att se.

Ha det gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0